Producenci
BLOG - WPISY
Fermentacja cukrówki

    W tym poście postaramy się streścić zagadnienie fermentacji nastawów cukrowych. Dowiesz się na czym polegają różnice pomiędzy różnymi drożdżami gorzelnianymi. Podajemy też ogólne zasady i instrukcje postępowania.


Życzymy owocnej lektury!

RABATY I PROMOCJE

PROMOCJA RABAT NA ZAKUPY

Regulamin

 

1. Postanowienia ogólne

 

Sklep internetowy www.alcomania.pl (zwany dalej: „Sklep”), jest własnością ANIMA Mateusz Szklarczyk, ul. Stroma 47, 32-089 Wielka Wieś, NIP 5130124335, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej przez Urząd Gminy Wielka Wieś.

 

Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W skład oferowanego asortymentu wchodzą sprzęt i akcesoria do domowej produkcji alkoholi.

 

Sklep nie oferuje w sprzedaży produktów zawierających alkohol oraz nie zachęca do jego spożywania. Wszystkie umieszczone na stronie www.alcomania.pl opisy mają charakter wyłącznie informacyjny

 

Wszelkie opisy produktów, reklamy, ceny oraz inne informacje podane na stronie www.alcomania.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, a jedynie mają charakter informacyjny i są zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)

 

Wszelkie oferowane produkty są nowe i nie posiadają wad fizycznych. W przypadku określenia przez producenta daty trwałości, oferowane produkty nie są sprzedawane po upływie tej daty.

 

Ceny produktów widoczne w sklepie podane są w walucie PLN, zawierają podatek VAT oraz są wiążące w chwili złożenia zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen asortymentu z zastrzeżeniem, że zmiany nie naruszą dóbr oraz praw osób, które zamówiły produkty przed wprowadzeniem zmian.

 

 

 

2. Zamówienia

 

Sklep przyjmuje zamówienia poprzez formularz elektroniczny dostępny na stronie www, drogą mailową na adres sklep@alcomania.pl oraz drogą telefoniczną pod numerem 500 163 611. Zamówienia w formie elektronicznej można składać 24 godziny na dobę, natomiast zamówienia telefoniczne przyjmowane są w godzinach pracy, tj. od godziny 8 do 20, cały tydzień oprócz niedzieli.

 

Zamówienia mogą być składane przez pełnoletnie osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.

 

Warunkiem wymaganym przy zamówieniach jest podanie wszelkich danych służących do zrealizowania wysyłki. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji Zamówienia w przypadkach budzących uzasadnione obawy co do złożonego przez klienta zamówienia (błędne lub nieprawdziwe dane) w porozumieniu z Klientem, a w przypadku naruszenia przez klienta postanowień regulaminu - do odstąpienia od realizacji zamówienia.

 

Do każdego zamówienia dołączany jest Dowód Zakupu (Paragon lub Faktura VAT).

 

Złożenie zamówienia potwierdzane jest przez Sklep drogą mailową lub telefoniczną.

 

Czas realizacji zamówienia wynosi od 24 do 48 godzin. Możliwe jest opóźnienie wysyłki o czym klient bedzie imformowany do 48 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia.

 

W przypadku niedostępności towarów lub ich części objętych zamówieniem, Klient w terminie 14 dni od złożenia zamówienia zostanie poinformowany o stanie realizacji Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, odstąpienie od Zamówienia). Brak podjęcia przez Klienta decyzji w ciągu 10 dni roboczych od dnia przekazania mu informacji, uprawnia Sklep do odstąpienia od umowy i zwrotu kwot wpłaconych przez Klienta, przed upływem 30 dni od dnia przekazania złożenia Zamówienia przez Klienta.

 

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia chwilowych przerw w działaniu serwisu (w przypadku prac technicznych lub konserwacyjnych). Jednocześnie zobowiązuje się, aby przerwy w działaniu Sklepu odbywały się w godzinach nocnych i nie miały znaczącego wpływu na zamówienia składane przez klientów.

 

 

 

3. Płatność

 

Sklep akceptuje trzy formy płatności za zamówiony towar:

 

  • płatność przelewem na konto bankowe,

  • płatność za pobraniem (w przypadku produktów szklanych akceptujemy płatność za pobraniem (przy odbiorze paczki od kuriera) obowiązuje do łącznej wagi przesyłki 25 kg (łączna waga produktów w zamówieniu)

  • płatność za pośrednictwem platformy świadczącej natychmiastowe płatności on-line PayPal

  • Płatność natychmiastowa poprzez platformę powiązaną z aplikacją Shoper. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.

 

Koszt dostawy przesyłki zależny jest od wybranego sposobu zapłaty i wkalkulowany w końcową wartość zamówienia.

 

W zależności od ilości zamawianego towaru, koszt wysyłki może się różnić od podanego na stronie. W przypadku przekroczenia maksymalnej wagi paczki Kupujący zostanie poinformowany o konieczności wniesienia dodatkowej opłaty za przesyłkę. Kupujący ma w takim wypadku prawo odstąpić od umowy i zrezygnować z zakupów.

 

 

 

4. Realizacja oraz dostawa

 

Zamówienia realizowane są:

 

- bezzwłocznie – w przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem,

 

- po zaksięgowaniu wpłaty na koncie – w przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem.

 

Towary zamówione przez Klienta w Sklepie wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kuriera InPost. Szczegółowe dane dotyczące zapłaty za przesyłkę zamieszczone są w zakładce "Dostawa" na stronie internetowej Sklepu.

 

Zamówiony asortyment dostarczany jest pod adres wskazany w formularzu w dniach od poniedziałku do piątku.

 

Klient podczas odbioru przesyłki kurierskiej ma prawo zbadać jej stan po odbiorze od przewoźnika. Nie ma możliwość otwarcia przesyłki przed jej odbiorem (i opłaceniem w przypadku przesyłki pobraniowej). W przypadku odmowy odbioru przesyłki sklep alcomania będzie dochodził prawa do rekompensaty za straty materialne w wysokości dwukrotnej wartości przesyłki kurierskiej. Przesyłka nieodebrana nie jest traktowana jako zwrot. W przypadku towaru zamówionego za posrednictwem firmy kurierskiej zwrotu towaru można dokonać bezpłatnie tylko po odbiorze towaru - czyli formalnym odbiorze od kuriera.

 

W razie uszkodzenia towaru i chęci jego zwrotu konieczne jest sporządzenie odpowiedniego protokołu z danym przewoźnikiem. W celu sporządzenia protokołu należy skontaktować się z kurierem albo zgłosić taka chęć poprzez wysłanie maila na adres sklep@alcomania.pl

 

Koszty dostawy ponosi Kupujący, chyba że strony ustaliły inne rozwiązanie.

 

 

 

5. Zwrot, odstąpienie od umowy

 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.), Kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować ANIMA Mateusz Szklarczyk, Ul. Stroma 47, 32-089 Wielka Wieś, e-mail sklep@alcomania.pl, telefon +48 500 163 611 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

5.1. Skutki odstąpienia od umowy

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Kupującemu zwracane są wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Zwracane produkty proszę odesłać na adres ANIMA Mateusz Szklarczyk, Ul. Stroma 47, 32-089 Wielka Wieś, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

 

6. Reklamacje

 

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem, konserwacją lub niezachowaniem wskazówek lub zaleceń producenta.

 

W celu reklamacji towaru należy złożyć w siedzibie Sklepu oświadczenie reklamacyjne (drogą elektroniczną bądź tradycyjną ) którego wzór dostępny jest w zakładce Zwroty i Reklamacje oraz przesłać reklamowany towar wraz z dowodem potwierdzającym zakup (np. paragon, faktura) na adres Sklepu.

 

Sprzedawca zobowiązany jest w terminie 14 dniu ustosunkować się do złożonej reklamacji.

 

 

 

7. Dane osobowe

 

Dane osobowe będą przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

 

Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do procesu realizacji zamówień przez Sklep oraz jeśli Klient wyraził osobną zgodę – w celu informowania (w formie newslettera) o nowych promocjach, produktach oraz usługach oferowanych przez Sklep.

 

Klient ma prawo do swobodnego wglądu, poprawienia swoich danych, a także do żądania usunięcia ich z bazy danych.

 

 

 

 8. Postanowienia końcowe

 

Regulamin jest częścią umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Sprzedającym oraz Klientem.

 

Klient dokonując zakupu akceptuje postanowienia Regulaminu.

 

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.02.2017 roku. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian, o czym Klient zostanie poinformowany na stronie głównej Sklepu.

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa. W szczególności :

 

Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.),

 

Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827),

 

 

 

 

 

 

 

Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem sklepu internetowego www.alcomania.pl.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl